počas svojej dlhoročnej praxe v poisťovníctve (nepretržite od 1.5.1999 ) som sa stretol s mnohými nešťastnými klientami, ktorým robili poistné zmluvy amatéri - doslova a dopísmena...
Totálna neznalosť základných pravidiel, zásad...nehovoriac o jemných nuansách, ktoré rozhodujú či vám poisťovňa vyplatí poistné plnenie, alebo navyplatí...veď mnohé prípady sú posudzované individuálne. Už samotná formulácia vety v hlásení poistnej udalosti môže znamenať nagatívny postoj poisťovne.
Tých premenných, ktoré sa nachádzajú v poistnej zmluve, zmluvných dojednaniach je množstvo. Častokrát by klient aj chcel dodržať pravidlá, ale nevie aké...jeho poisťovák mu ich nepovedal...
Kapitola sama o sebe je správanie niektorých obchodných zástupcov po vzniku poistnej udalosti - žiadna konzultácia, žiadna rada..
Aká je moja ponuka :
- odbornosť
- ušitie poistnej zmluvy na mieru
- servis počas trvania poistnej zmluvy
- konzultácie v prípade ppistnej udalosti